1.

اثربخشی استفاده از تقویت پته‌ای بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1396، صفحه 121-136
احسان عظیم پور؛ جواد مصرآبادی

2.

اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 139-158
مسیب یارمحمدی واصل؛ آرزو محمدی؛ رسول کردنوقابی؛ محمد جمشیدی مقدم

3.

اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 175-194
محمد عسگری

4.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و مهارت ابراز وجود والدین بر میزان سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی فرزندان آنان

دوره 2، شماره 7، مهر 1390، صفحه 67-73
سیروس حاتمی فرد؛ سعید موسی کافی

5.

اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 187-106
محمد سعید احمد

6.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی

دوره 5، شماره 18، تیر 1394، صفحه 102-121
لیلا فریس آبادی؛ معصومه خسروی؛ پرویز صباحی

7.

اثر‌بخشی باور/جهت انگیزشی و خلاقیت شناختی/شخصیتی بر ارتقاء پیشرفت‌تحصیلی

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 165-188
لیلا مردعلی؛ علیرضا پیرخائفی؛ مجتبی صداقتی فرد

8.

اثربخشی نقاشی درمانی بر معنای زندگی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پایین

دوره 8، شماره 32، دی 1396، صفحه 39-62
حسنعلی ویسکرمی؛ لیلا منصوری؛ سمیه روشن نیا

9.

اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 151-171
جواد مصرآبادی؛ اکبر علیلو

10.

ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 69-104
محمّدباقر اکبرپورزنگلانی؛ حسین زارع؛ محمود اکرامی؛ حمید ملکی

11.

اقتدار معلم، اضطراب، افسردگی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 35، فروردین 1394، صفحه 105-121
حسین اسکندری؛ حمید درودی؛ فرزانه بهرامی

12.

بررسی ارتباط وضعیت تحصیلی دانشجویان با نا بهنجاری های اجتماعی

دوره 8، شماره 15.16، اسفند 1380، صفحه 147-167
عذرا جارالهی

13.

بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 75-93
شادی الواری؛ حمیدرضا مقامی

14.

بررسی تعیین معنا و تاثیرتکلیف یادگیری در رابطه بین مهارتهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی (مطالعه ایی به روش دلفی)

دوره 1، شماره 1، مهر 1394، صفحه 30-60
بهرام صالح صدق‌پور؛ مجید ابراهیم دماوندی؛ زهرا تقوی

15.

بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 59-78
علی دلاور؛ نیلوفر اسماعیلی؛ صبا حسنوندی؛ باقر حسنوند

16.

بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه

دوره 9، شماره 28، تیر 1392، صفحه 100-122
محمد علی توکلی

17.

بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 81-106
محمود نجفی؛ حمید رضا مقامی؛ جواد حسینی؛ نصرت جعفری

18.

بررسی مقایسه‌ای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 215-232
فهیمه رضایی پور؛ تقی جباریفر؛ کاظم برزگر بفرویی

19.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 45-64
عزت اله قدم پور؛ لیلا امیریان؛ زهرا خلیلی گشنیگانی؛ فاطمه نقی بیرانوند

20.

پذیرش همسالان در دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم راهنمایی با نارسایی‌های یادگیری ویژه و دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی متفاوت

دوره 2، شماره 8، بهمن 1391، صفحه 77-98
حسن رضایی جمالویی؛ عباس ابوالقاسمی؛ محمد نریمانی؛ عادل زاهد

21.

پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 181-196
مدینه رحمانی دریاسری؛ سونیا یاوری نیا؛ فیروزه سپهریان آذر

22.

پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 243-258
مدینه رحمانی دریا سری؛ سونیا یاوری نیا؛ فیروزه سپهریان آذر

23.

تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران

دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 33-50
محمدعلی محمدی فر؛ محمود نجفی

24.

تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-36
اسماعیل زارعی زوارکی؛ عیسی رضایی

25.

تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 67-80
زهرا کیارسی؛ سمیه کیارسی؛ آزاده کیارسی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login