1.

Implicit Stimulation in Visual Hemisphere-Specific According to Bakker’s Balance Model on Reading and Writing in Linguistic Developmental Dyslexia: Case Study

دوره 11، شماره 41، دی 1399، صفحه 83-98
Masoume Pourmohamadreza-Tajrishi؛ sahar Pahlavan Neshan؛ Tahereh Najafi Fard

2.

On The Relationship between Inferential and Referential test type:The Case of EFL Learners

دوره 7، شماره 22، دی 1383، صفحه 89-119
اکرم هاشمی

3.

تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 171-191
الهام افروزه؛ کورش امرایی؛ سعید حسن زاده؛ محمدپارسا عزیزی

4.

جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 169-188
سلما کشاورزیان؛ حوریه براردخت

5.

رابطۀ ساز‌وکارهای شناختی و خواندن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی

دوره 8، شماره 14، مهر 1400، صفحه 7-36
نیما نوری؛ شهلا رقیب دوست

6.

مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن

دوره 1، شماره 2، تیر 1394، صفحه 87-117
احمد غیاثوند

7.

مطالعه نقش آموزگاران در بهبود کتاب‌خوانی دانش‌آموزان مقطع ابتدائی استان مازندران

دوره 5، شماره 14، اردیبهشت 1397، صفحه 99-117
امیررضا اصنافی؛ محسن حاجی زین العابدینی؛ محترمه دانشمند

8.

نقد و بررسیِ ترجمه‌ی رضا اصفهانی و همکاران از قرآن کریم

دوره 2، شماره 4، مهر 1390، صفحه 161-188
ناصر حمزه پور؛ صمد عبداللهی عابد

9.

نقش دانشگاه در افزایش میزان مطالعه کتاب از دیدگاه دانشجویان

دوره 3، شماره 7، فروردین 1386، صفحه 49-72
سیدعباس رضوی؛ غلامحسین رحیمی دوست


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login