1.

Identifying Factors Affecting the Acceptance of Mobile Marketing Activities by Customers Using a Meta-Synthesis Approach

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 233-263
AliReza Mandegari؛ Sina Nematizadeh؛ Abbas Heidary

2.

مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 131-168
محمدرضا تقوا؛ محمدتقی تقوی فرد؛ علی معینی؛ محمدرضا زین‌الدینی

3.

مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب)

دوره 8، شماره 29، دی 1400، صفحه 175-195
صغری درزی خلردی؛ سید علی اصغر رضوی؛ میترا قیاسی

4.

مدلی دوبعدی برای معیارهای مرتبط با توسعه ی تامین کننده با استفاده از روش فراترکیب

دوره 18، شماره 58، مهر 1399، صفحه 59-104
لعیا الفت؛ مقصود امیری؛ ایمان رئیسی وانانی؛ منصور اسماعیل زاده

5.

مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار

دوره 3، شماره 12، شهریور 1394، صفحه 123-150
ایوب محمدیان؛ امیر مانیان؛ مریم خداداد برمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login