1.

Storytelling and Story Reading Impacts on Pre-intermediate English Language Learners’ Oral Language Production and Comprehension

دوره 10، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 335-354
Alireza Omidbakhsh

2.

اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 97-110
مریم سلطانی؛ خدیجه آرین

3.

آسیب شناسی رویکردهای آموزشی در سازمان های دولتی با بهره گیری از روش تحلیل لایه ای علت ها (CLA)

دوره 6، شماره 22، تیر 1401، صفحه 41-67
احسان مرزبان؛ بهرام سرمست؛ احد رضایان قیه باشی

4.

تاثیر آموزش مفاهیم علوم به شیوه قصه گویی بر مهارتهای اجتماعی و هوش کلامی نوآموزان دو زبانه دوره پیش دبستانی

دوره 10، شماره 38، تیر 1398، صفحه 81-110
مهدی واحدی؛ عباس قلتاش؛ پریسا چرخ آبی

5.

تأثیر آموزش مفاهیم علوم تجربی به روش قصه گویی بر میزان یادگیری دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر تهران سال تحصیلی 87-86

دوره 4، شماره 11، فروردین 1387، صفحه 60-75
نرگس دهستانی؛ فرشته مجیب

6.

تأثیر قصه گویی مبتنی بر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش آموزان پسر هشت تا 10 سالۀ مبتلا به اختلال رفتار مقابله‌ای و بی اعتنائی (ODD)

دوره 3، شماره 10، فروردین 1392، صفحه 73-94
رسول روشن چسلی

7.

چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 105-67
فرید محمدی؛ سیدوحید عقیلی؛ محمد جواد (مجید) رضاییان

8.

چنگ های شکسته: حماسه، اجرا و تاریخ در «آخر شاهنامه» از مهدی اخوان ثالث

دوره 28، شماره 100، تیر 1403، صفحه 91-112
ماری هوبر

9.

سیاست و داستان‌سرائی؛ کارکردها و مؤلفه‌های «داستان» در سیاست بر اساس آرای هانا آرنت

دوره 12، شماره 45، مرداد 1402، صفحه 133-168
علی تدین راد؛ سارا نجف پور

10.

مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری

دوره 7، شماره 26، مرداد 1400، صفحه 208-171
فرید محمدی؛ سیدوحید عقیلی؛ محمد جواد (مجید) رضاییان

11.

نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری

دوره 16، شماره 54، تیر 1400، صفحه 375-409
آرمین گلی؛ علی قلی پور سلیمانی؛ نرگس دل افروز

12.

نوآوری‌های مولانا در سه قالب شعری غزل، رباعی و قطعه

دوره 27، شماره 97، مهر 1402، صفحه 171-202
مهدی محبتی؛ قربان ولیئی؛ حامد شکوفگی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login