1.

The Comparative Effects of Neurofeedback Training (NFT) and English Instruction through the Total Physical Response (TPR) Method on the Attention of Young Learners with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)

دوره 11، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 325-355
Masumeh Taie؛ Reza Rostami؛ Massood Yazdanimoghaddam

2.

اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری

دوره 11، شماره 43، مهر 1400، صفحه 63-86
کیومرث فرحبخش؛ آسیه شریعتمدار؛ حسین سلیمی بجستانی؛ نیلوفر تحقیقی احمدی

3.

اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه ‎یار در ملال تحصیلی دانش ‎آموزان با اختلال نارسایی توجه فزون‎ کنشی

دوره 12، شماره 46، فروردین 1401، صفحه 153-178
میترا مایلی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ مصطفی نوکنی؛ سیاوش طالع پسند

4.

اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوه‌ی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظه‌ی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی

دوره 12، شماره 48، دی 1401، صفحه 61-89
زهرا تلک آبادی آرانی؛ فاطمه نیک خو؛ مهدی دستجردی کاظمی

5.

اثربخشی بسته توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی بر اساس ارزیابی‌های رفتاری کودکان دارای نشانه‌های نارسایی توجه/بیش فعالی پیش از سن مدرسه

دوره 9، شماره 33، اردیبهشت 1398، صفحه 23-43
مهدیس مقصودلو؛ وحید نجاتی؛ جلیل فتح آبادی

6.

اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 145-169
نسیم جاویدی پور؛ ماریه دهقان

7.

بررسی اثر آموزش مدیریت به مادران بر بهبود شیوه‏های فرزندپروری و کاهش نشانه‏های اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی فرزندان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 27-44
طاهره بهمنی؛ حمیده علیزاده

8.

ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 9، شماره 33، مهر 1397، صفحه 103-123
آرمان عزیزی؛ مریم فاتحی زاده؛ احمد احمدی؛ رضوان جزایری؛ امید عیسی نژاد

9.

فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 179-206
کامران گنجی؛ حمید علیزاده

10.

مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی

دوره 12، شماره 47، مهر 1401، صفحه 53-79
عطیه حاجی بابایی راوندی؛ پریسا تجلی؛ افسانه قنبری پناه؛ منصوره شهریاری احمدی

11.

مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 7، شماره 26، شهریور 1396، صفحه 177-210
آرمان عزیزی؛ سیمین قاسمی؛ آزاد قربانی؛ فاطمه شجاعی واژنانی؛ فاروق محمدی

12.

مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی برمهارت‌های سازماندهی و فرزندپروری ذهن‌آگاهانه بر روابط والد-کودک و علائم کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی

دوره 10، شماره 39، مهر 1399، صفحه 99-132
عبدالحسین شمسی؛ امیر قمرانی

13.

مقایسه پیشرفت مهارت نوشتن در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و عادی پایه اول ابتدایی

دوره 3، شماره 8، تیر 1386، صفحه 115-134
حمید علیزاده؛ طاهره بهمنی

14.

مقایسه میزان سلامت روان، انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‏آموزان دارای اختلال نارسایی‏توجه/بیش‏فعالی و دانش‏آموزان عادی

دوره 6، شماره 16، فروردین 1389، صفحه 145-168
دکتر ابوالقاسم یعقوبی؛ دکتر حمید علیزاده؛ فرزانه مرادی امین

15.

مقایسۀ میزان افسردگی و پرخاشگری در میان برادران و خواهران سالم 12-6 ساله کودکان درخودمانده و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 4، بهمن 1390، صفحه 1-22
مرضیه کامیاب نژاد؛ مریم سیف نراقی؛ ارکان خوش کلام



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login