1.

The Agility Model of the Banking Industry in Digital Marketing

دوره 2، شماره 3، خرداد 2021، صفحه 217-242
Jalal Salehi؛ Ali Hosseinzadeh؛ Hadi Bastam

2.

ارائه یک رویکرد ترکیبی مبتنی بر تحلیل شکاف و FQFD برای دستیابی به چابکی

دوره 13، شماره 39، دی 1394، صفحه 145-170
محمد حسین کریمی گوارشکی؛ نیما اسفندیاری؛ محمود مرادی

3.

ارزیابی فازی سطح نیاز به چابک شدن در سازمان های تولیدی

دوره 21، شماره 64، شهریور 1390، صفحه 167-193
علیرضا شهرکی؛ سمیه قاسمی فرد

4.

اندازه گیرى چابکى زنجیره ی تأمین با استفاده از پایگاه قوانین فازی و شاخص چابکی فازی در صنعت الکترونیک (مورد مطالعه: شرکت پیشرانه ى ساری)

دوره 11، شماره 30، مهر 1393، صفحه 56-76
هانی قاسمی صاحبی؛ سیدمحمود زنجیرچی

5.

تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف چابکی و عملکرد استراتژیک سازمان های تولیدی

دوره 3، شماره 11، دی 1384، صفحه 115-143
غلامرضا خوش سیما

6.

چارچوبی برای مدیریت فرایندهای کاری چابک مبتنی بر مفهوم "لبه‌ی آشوب"

دوره 32، شماره 108، تیر 1402، صفحه 77-108
صادق حسنی مقدم؛ محمدمهدی مهتدی؛ حسین بازرگانی؛ علی طاهری

7.

رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکت‌های نرم افزاری

دوره 5، شماره 19، اردیبهشت 1396، صفحه 75-103
ناصر شهسواری پور؛ شهلا رضوان‎دوست؛ امیر میرزایی؛ شهلا حیدربیگی

8.

شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید

دوره 11، شماره 36، اسفند 1395، صفحه 85-108
امیرحسین افشار؛ علیرضا پویا؛ علیرضا خوراکیان

9.

مطالعه دولت الکترونیک و چابکی در سازمان ثبت احوال استان تهران

دوره 21، شماره 67، اردیبهشت 1391، صفحه 1-17
رضا واعظی؛ فرزانه صداقت پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login