1.

Investigating Iranian EFL Students’ Metacognitive Online Reading Strategies, Critical Thinking, and Their Relationship: A Mixed-Methods Study

دوره 9، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 151-182
Kobra Marboot؛ Ali Roohani؛ Azizullah Mirzaei

2.

اثر بخشی آموزش مهارت‏های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش‏آموزان متوسطه

دوره 9، شماره 27، فروردین 1392، صفحه 2-26
کامران گنجی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رضا لطفعلی

3.

اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-23
محمد عسکری؛ ساسان ملکی

4.

بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس و مهارت‏های حل مسأله دانش‏آموزان دخترمقطع متوسطه

دوره 4، شماره 12، تیر 1387، صفحه 1-21
دکتر بهرامعلی قنبری هاشم آبادی؛ مهرنسا شهابی

5.

بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با همایندی ادراک از خود و تفکر انتقادی در دانش آموزان

دوره 7، شماره 26، تیر 1395، صفحه 27-44
ابراهیم نعیمی؛ سید محمد حسین آشفته؛ ریحانه طالبی

6.

بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت

دوره 14، شماره 50، دی 1397، صفحه 155-169
محمد باقر مجیدیان فرد؛ مژگان محمدی مهر؛ مرتضی نجیمی

7.

بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، تیر 1395، صفحه 109-126
وحیده علیپور

8.

برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد

دوره 1، شماره 3، تیر 1395، صفحه 127-165
جمال سلیمی؛ کیوان بلندهمتان؛ خاطره یاری

9.

تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 44، تیر 1396، صفحه 153-172
منصوره کلهر؛ گلنار مهران

10.

تأثیر برنامه‌ریزی چندبعدی بر پرورش و تقویت مهارت پژوهشگری دانش‌آموزان ششم ابتدایی شهر تهران

دوره 2، شماره 8، تیر 1396، صفحه 149-177
مصطفی مختاری

11.

تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها

دوره 18، شماره 66، دی 1401، صفحه 77-109
مرضیه قاسم؛ محمدرضا بلیاد

12.

تأثیر سبک‌های یادگیری و به کارگیری نقشه‌های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن‌ها

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 171-206
مرضیه قاسم؛ محمدرضا بلیاد

13.

رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 84-104
سیدمهدی زعیم زاده؛ اصغر جعفری

14.

رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه

دوره 3، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 33-54
حمیده پاک مهر؛ فاطمه میردورقی؛ علی غنایی چمن آباد؛ مرتضی کرمی

15.

ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی

دوره 9، شماره 34، دی 1397، صفحه 91-114
الهام ربانی پارسا؛ جواد مصرآبادی؛ پیمان یارمحمدزاده

16.

شناخت رویکردهای تفکر انتقادی حسابرسان و بازنمایی آن در قالب تحلیل‌های پیوندی(تحلیل کیفی/تعاملی (IQA)

دوره 18، شماره 69، فروردین 1400، صفحه 185-210
محمد پورسمیعی؛ محمدرضا عبدلی؛ حسن ولیان؛ مهدی صفری گرایلی

17.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 1-37
سعید محمودی بردزردی؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری

18.

مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارت‌های آن در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 105-130
طیبه جوادی ممتاز؛ رسول کردنوقابی؛ یحیی معروفی

19.

مقایسه تاثیر تفکر انتقادی بر فرآیند تصمیم گیری در نخبگان علمی اجتماعی

دوره 3، شماره 10، تیر 1391، صفحه 65-100
زهرا شعبانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login