1.

ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی

دوره 4، شماره 12، مهر 1402، صفحه 62-85
زهرا ابوالحسنی؛ محمد جوادی پور

2.

افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 1-22
مرتضی کرمی؛ مجتبی تجری

3.

تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 17-47
کیومرث تقی پور؛ حسین دهقانزاده؛ داریوش نوروزی

4.

دولت، هویت و سیاست خارجی در ایران معاصر(1304 )

دوره 2، شماره 7، دی 1392، صفحه 125-146
محمد مهدی مظاهری؛ اعظم ملایی

5.

رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط

دوره 6، شماره 20، تیر 1402، صفحه 60-81
علیرضا ظهریبان حصاری؛ محمود اکرامی؛ محمدرضا سرمدی

6.

کارورزی یادگیرنده محور؛ تطبیق روشهای نوین یادگیری و آموزش در مددکاری اجتماعی

دوره 17، شماره 50، آذر 1389، صفحه 171-205
معصومه معارف وند

7.

مطالعهی سیاست خارجی روسیه در بحران داخلی سوریه از منظر سازهانگاری (2011تاکنون)

دوره 2، شماره 7، دی 1392، صفحه 125-146
علیرضا اقا حسینی؛ سید جواد امام جمعه زاده؛ عاطفه فروغی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login