1.

A Reciprocal Intercommunication Between Reader and Writer: A Critical Study of Cyber Literature

دوره 2، شماره 3، خرداد 2021، صفحه 131-142
Jamirul Islam

2.

Evaluation of COVID-19 Spread Effect on the Commercial Instagram Posts using ANN: A Case Study on The Holy Shrine in Mashhad, Iran

دوره 2، شماره 3، خرداد 2021، صفحه 63-97
Mohammad Javad Shooshtari؛ Hossein Etemadfard؛ Rouzbeh Shad

3.

Modeling the Relational Marketing of Iranian Films in the Digital Age

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 253-273
Ahmad Afrouz؛ Ehtesham Rashidi؛ Abolfazl Danaei

4.

Providing a Framework for Innovative Social Media Marketing Strategies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1402
Mahshid Shahmohamadi؛ Fereshte Lotfizadeh؛ Ahmad Rahchamani

5.

Social Media and Human Resource Management Approach: The Transformation Model Design

دوره 3، شماره 5، شهریور 2022، صفحه 78-120
Masoumeh Babaei؛ Abolfazl Danaei؛ Farshad Faezi Razi

6.

The Conceptual Model for the Digital Content Marketing of Social Media to Boost Green Marketing

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 175-196
Suma Mozaffari؛ Soleyman Iranzade؛ Hossein Gharabeygloo؛ Reza Ranjpoor

7.

اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 300-277
آرش زارعی؛ سردار محمدی

8.

اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 361-384
حامد سیف؛ آرامیس سیف؛ مهدخت بروجردی

9.

ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1402
قاسم زارعی؛ گلثوم اکبری آرباطان

10.

ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکه‌های‌اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه‌ اجتماعی‌ اینستاگرام)

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 42-1
مهسا زمانی؛ یونس نوربخش؛ هوشنگ نایبی

11.

ارائۀ الگوی پیشنهادی برای نرم‌افـزار استخـراج داده از رسـانه‌های اجتمـاعی

دوره 7، شماره 25، دی 1399، صفحه 1-32
امیررضا اصنافی؛ مریم پاکدامن نایینی؛ سمانه برجی

12.

اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش

دوره 12، شماره 45، مهر 1400، صفحه 39-63
حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ عباس نقی زاده باقی؛ نسرین عزیزیان کهن

13.

الگوی تحلیل مسیر سواد رسانه ای سلامت و ارتباط آن با مصرف رسانه های اجتماعی در تهران

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 74-41
آزاده سالمی؛ هادی خانیکی؛ حبیب صبوری خسروشاهی؛ شهناز هاشمی

14.

انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 155-188
داتیس خواجه ئیان؛ سیاوش صلواتیان؛ شقایق کلی؛ توحید سلطانی

15.

اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 237-199
علیرضا حسینی پاکدهی؛ محیا بهاریان

16.

بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 98-63
احسان مجیدی فرد؛ عطیه کامیابی گل؛ امین مجیدی فرد

17.

بازنمایی پاندمی کووید 19 در رسانه های اجتماعی ایرانیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1401
هادی خانیکی؛ علی احمدی

18.

بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا

دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 35-76
معین عبدالمحمد سقا؛ مرتضی هندیجانی فرد؛ علیرضا کوشکی جهرمی

19.

بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (مورد مطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1402
همراز تولایی؛ مینا رنجبر فرد؛ سهیلا مهمان نوازان

20.

بررسی تفاوت‌‌های جنسیتی و سنی در کاربرد ایموجی‌ و علل ترجیح آن‌ بر ایموتیکان میان کاربران ایرانی

دوره 7، شماره 26، مرداد 1400، صفحه 266-239
رضا کاظمیان

21.

بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد

دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 265-295
زینب زمانی؛ منیژه حقیقی نسب؛ ندا زرندیان

22.

بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 64-82
بهروز سپیدنامه؛ فرهاد سراجی؛ علی اکبر عسگری مطیع؛ حسن مومنی؛ سعید زمانی

23.

پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 215-232
احسان کاشی؛ مهری شهریاری

24.

تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 119-152
سعید آیباغی اصفهانی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ تقی وحیدی؛ بهناز دانشمند

25.

تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login