1.

تاثیر رفتار سازمانی مثبت و نوآوری باز بر بهبود مزیت رقابتی

دوره 23، شماره 75، مهر 1393، صفحه 137-159
احمد حسینی؛ فاطمه شمس

2.

تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش

دوره 18، شماره 59، دی 1399، صفحه 117-150
حبیب رودساز؛ میرعلی سید نقوی؛ فائزه عبدلی مسینان

3.

تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور

دوره 11، شماره 41، مهر 1401، صفحه 1-26
محسن مطیعی؛ مینا اسماعیلی؛ داود حسین پور

4.

شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 7، شماره 26، اسفند 1397، صفحه 37-70
محمدمهدی قوچانی خراسانی؛ داود حسین پور؛ ابراهیم محمود زاده؛ سید مهدی الوانی

5.

شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی با تکیه بر پارادایم نوآوری باز مطالعه موردی: صنعت نشر کشور

دوره 11، شماره 31، دی 1393، صفحه 101-125
محمد مهدی پرهیزکار؛ علی اکبر جوکار؛ ولی محمد درینی

6.

طراحی و اعتباریابی شرایط علّی دانشگاه باز بر اساس پارادایم نوآوری؛ یک رویکرد آمیخته

دوره 6، شماره 23، مهر 1401، صفحه 31-48
معصومه تجری؛ فریبا دمیرچیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login