1.

The Effect of Total Quality Management on Job Satisfaction, Affective Commitment, and Organizational Citizenship Behavior of Employees in the Ministry of Youth Affairs and Sports

دوره 2، شماره 3، شهریور 2020، صفحه 129-144
Mohammad Saeid Kiani؛ Shahab Baharmi

2.

تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری: اثر تعدیل کنندگی یادگیری سازمانی

دوره 22، شماره 71، آذر 1392، صفحه 1-17
ابوالفضل کزازی؛ عباس شول

3.

تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر نوآوری: تبیین نقش میانجی یادگیری بین سازمانی

دوره 26، شماره 84، تیر 1396، صفحه 125-152
عباس شول؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادی

4.

تحلیل روابط میان عوامل مدیریت کیفیت زنجیره ی تأمین صنعت گاز با رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری فازی و تحلیل مسیر

دوره 15، شماره 46، مهر 1396، صفحه 27-55
مهدی اجلی؛ عزت الله اصغری زاده؛ حسین صفری؛ ایمن قاسمیان صاحبی

5.

تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی

دوره 1، شماره 2، تیر 1391، صفحه 59-80
اکبر فرید فتحی؛ جواد شهلایی

6.

تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1401
مصطفی سلطانی؛ ابراهیم جوادی نظام آباد

7.

مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها

دوره 2، شماره 5، تیر 1383، صفحه 71-89
منوچهر انصاری؛ جمشید صالحی صدقیانی

8.

مدل‌سازی ساختاری بر مبنای مدیریت زنجیره‌تأمین در رابطه با مدیریت کیفیت جامع، نگهداری‌و تعمیرات بهره‌ور فراگیر، سازمان یادگیرنده و عملکرد عملیاتی

دوره 20، شماره 65، تیر 1401، صفحه 39-84
امیر محمد خانی؛ ابولفضل کزازی؛ ثریا بیرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login