1.

Organizational ambidexterity model for digital innovation in the banking industry

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 153-175
Mitra Mottaghi؛ Alireza Shirvani؛ Mohammad Reza Dalvi

2.

ارزیابی فرایندکاوی در کشف مدل فرایندهای نیمه اتوماتیک صنعت بانکداری (مورد مطالعه فرایند صدور ضمانت نامه بانکی)

دوره 17، شماره 52، فروردین 1398، صفحه 1-37
خدیجه مصطفائی دولت آباد؛ عادل آذر؛ عباس مقبل باعرض؛ کوروش پرویزیان

3.

آزمون استرس احتمالات نکول صنعت بانکداری ایران با رویکرد پرتفوی اعتباری

دوره 17، شماره 66، مهر 1396، صفحه 23-54
فاطمه عبدالشاه؛ سعید مشیری

4.

الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران

دوره 9، شماره 36، شهریور 1400، صفحه 71-113
مهدی سلطانی نژاد؛ کیامرث فتحی هفشجانی؛ غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی؛ ابوتراب علیرضائی

5.

آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404

دوره 10، شماره 38، دی 1400، صفحه 37-67
شیوا مرادی؛ نادر نادری؛ سهراب دل انگیزان

6.

آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 233-266
حمید بکامیری؛ محمد لگزیان؛ علیرضا پویا؛ حسین شریف

7.

بررسی رابطۀ بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مدیریت سود بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیلی قدرت مدیرعامل

دوره 20، شماره 77، خرداد 1402، صفحه 183-218
سامان محمدی؛ زهرا اوریایی؛ علی نادری

8.

چارچوب ارزش‌آفرینی خدمات کانال‌های ترکیبی در صنعت بانکداری

دوره 17، شماره 54، مهر 1398، صفحه 141-182
منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ

9.

ساختار بازار در بخش بانکداری ایران: کاربرد الگوهای چندسطحی

دوره 17، شماره 50، فروردین 1391، صفحه 43-64
آتوسا گودرزی؛ افسانه شفیعی

10.

شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد سیاستگذاری نمایشی در صنعت بانکداری.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1402
صابر تقی پور؛ سید نجم الدین موسوی؛ محمد حکاک؛ رضا سپهوند

11.

عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها

دوره 12، شماره 45، شهریور 1402، صفحه 265-311
علیرضا رضانژاد کوخدان؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ محمد حسن ملکی؛ مجید زنجیردار

12.

عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 23، خرداد 1397، صفحه 33-81
صلاح رضایی؛ سید جواد میر عابدینی؛ عطاءالله ابطحی

13.

مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت)

دوره 18، شماره 56، دی 1386، صفحه 141-172
محمود محمدیان؛ فرشته امین



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login