1.

اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 13-29
عسگر چوبداری؛ حمید علیزاده؛ پرویز شریفی درآمدی؛ محمد عسگری

2.

آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی

دوره 11، شماره 44، دی 1400، صفحه 141-167
سیده فاطمه موسوی؛ مریم پرستان‌پور؛ مریم اصغری

3.

آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی

دوره 3، شماره 10، تیر 1392، صفحه 1-20
احمد به‌پژوه؛ رضا کرمی‌نژاد؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهی‌یکتا

4.

بررسی مقایسه‌ای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 215-232
فهیمه رضایی پور؛ تقی جباریفر؛ کاظم برزگر بفرویی

5.

بررسی مقایسه رضامندی زوجیت مادران دارای یک فرزند با آسیب بینایی با مادران دارای بیش از یک فرزند با آسیب بینایی و مادران کودکان عادی

دوره 9، شماره 33، اردیبهشت 1398، صفحه 1-21
مریم اصغری؛ غلامعلی افروز؛ پریسا تجلی؛ افسانه قنبری پناه

6.

مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 107-127
ستاره شجاعی؛ حجت پیرزادی؛ محمد خاموشی؛ سعید شریفی

7.

مقایسه سبک‌های یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا

دوره 4، شماره 13، فروردین 1393، صفحه 15-27
احمد یارمحمدیان؛ رویا چوپان زیده؛ فاطمه زید آبادی نژاد؛ فهیمه حسن نتاج

8.

مقایسۀ سطوح مختلف درک خواندن در دانش‏آموزان با آسیب بینایی و عادی پایۀ چهارم ابتدایی

دوره 1، شماره 3، مهر 1390، صفحه 55-70
علی اصغر کاکو جویباری؛ هاجر شعاعی؛ طیبه محتشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login