1.

اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارت‌های اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم

دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 37-56
زیبا بیرانوند؛ مریم سیف نراقی؛ کامبیز پوشنه

2.

تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 157-178
سارا تکینی

3.

تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران

دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 127-146

4.

رابطه کارکردهای شناختی و نظریه ذهن در بیماران وسواس فکری- علمی

دوره 3، شماره 9، فروردین 1391، صفحه 123-141
نیلوفر میکائیلی؛ پریسا آدینه

5.

طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا

دوره 10، شماره 39، تیر 1399، صفحه 105-134
فرهاد غدیری؛ اسماعیل سلیمانی

6.

مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 89-112
صدف درویشی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ امین رفیعی‌پور؛ فریبرز درتاج

7.

مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 81-100
نیلوفر میکاییلی؛ معصومه اسمعیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login