1.

اثربخشی آموزش بازشناسی هیجان‌ها بر مهارت‌های اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا

دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 73-90
صالحه قاسم پور؛ احمد برجعلی؛ محمدرضا محمدی

2.

اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 111-128
زهره آهنگر قربانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس صادقی

3.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم

دوره 5، شماره 20، آذر 1394، صفحه 161-185
هادی هاشمی رزینی؛ مینو کرم پور

4.

اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

دوره 13، شماره 50، تیر 1402، صفحه 225-254
مهسا ذوالفقاری؛ محسن شاکری نسب

5.

اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار

دوره 11، شماره 43، مهر 1400، صفحه 207-232
لیلا کاشانی وحید؛ الهام حکیمی راد؛ مریم اساسه؛ زهرا فارسیان

6.

اثربخشی برنامه مداخله‌ای بازی‌های شناختی – رفتاری بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان مبتلابه اختلال اتیسم با عملکرد بالا

دوره 8، شماره 31، مرداد 1397، صفحه 157-176
مهسا بهمنی؛ ابراهیم نعیمی؛ سعید رضایی

7.

اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم

دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 73-93
اقدس رنگانی؛ قربان همتی علمدارلو؛ ستاره شجاعی؛ سیدمحسن اصغری نکاح

8.

اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارت‌های اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم

دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 37-56
زیبا بیرانوند؛ مریم سیف نراقی؛ کامبیز پوشنه

9.

آموزش مهارت‌های اجتماعی از راه بازی‌های گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 75-99
زهرا محمدزاده؛ ملوک خادمی اشکذری

10.

برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1402
سیف الله آقاجانی؛ علی کرمانی؛ متینه عبادی؛ علی سلمانی

11.

بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 75-93
شادی الواری؛ حمیدرضا مقامی

12.

تأثیر آموزش برنامه حل مسئله‌ی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1396، صفحه 75-96
کیوان کاکابرایی؛ شیرین امامی آل آقا

13.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 121-138
رحیم مرادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

14.

تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف

دوره 8، شماره 32، اسفند 1397، صفحه 101-125
فاطمه ابراهیمی؛ محبوبه طاهر

15.

تأثیر آموزش و پرورش پیش دبستانی بر مبنای برنامه ریزی چند بعدی بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 119-138
باقر حسنوند؛ سجاد صفری؛ ایراندخت فیاض؛ سیمین بازرگان

16.

رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل‌گر راهبردهای مقابله‌ای مادران با هیجانات منفی کودکان

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 23-47
عباس شیخ محمدی؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ رزیتا داوری آشتیانی؛ باقر غباری بناب

17.

شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار

دوره 3، شماره 10، تیر 1392، صفحه 21-44
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ علیرضا محمدی آریا

18.

مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی

دوره 13، شماره 52، مهر 1402
فرزانه میکاییلی منیع؛ بهزاد ارژنگی؛ گلدار یارمحمدی شورگلی؛ علی عیسی زادگان

19.

مقایسه مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 4 تا 5 سال شهرستان ایوان غرب

دوره 1، شماره 2، دی 1394، صفحه 1-18
صدیقه یاسمی؛ مرجان کیان؛ مسعود گرامی پور

20.

مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی

دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 87-106
ایران داودی؛ رقیه مزارعی کاسکانی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login