1.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

دوره 6، شماره 16، اسفند 1390، صفحه 163-178
آنژلا عاملی؛ فرزاد فخیمی

2.

تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری

دوره 12، شماره 48، تیر 1403، صفحه 83-117
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

3.

تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 61-94
صادق صالحی؛ جعفر بهاری؛ سمیرا محمذی

4.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی

دوره 7، شماره 27، اردیبهشت 1398، صفحه 175-205
حسن رنگریز؛ زهرا بایرامی شهریور

5.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت

دوره 11، شماره 33، خرداد 1395، صفحه 63-83
زهره فرزین فر؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمود نادری بنی

6.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 167-192
محبوبه عرب؛ میثم شیر خدایی؛ فاطمه علی گلی فیرزوجایی

7.

کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز 

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 1-29
مهدی حقیقی کفاش؛ حامد باقری

8.

مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری

دوره 8، شماره 29، آبان 1398، صفحه 113-142
زهر ه دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان محمودی تبار؛ مسعود کیماسی؛ علی‌اصغر ساجدی‌فر

9.

نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 133-161
حامد فلاح تفتی؛ مهناز دوستی ایرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login