1.

The Relationship between Sport Event Quality, Satisfaction, Perceive Value, Loyalty and Behavior Intention: A Meta-Analysis

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 151-178
NEGAR gholipour؛ erfan moradi

2.

بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری

دوره 10، شماره 32، اسفند 1394، صفحه 111-129
میثم شیرخدایی؛ سهیل نجات؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محبوبه شاهی

3.

بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 49-72
فرشته منصوری مؤید؛ محمد مرادی؛ فاطمه ملایی

4.

بسط مدل عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو به دانشگاه ازنظر اعضای علمی در نظام آموزش عالی

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1394، صفحه 73-90
سعید طالبی؛ حسن محمودیان؛ محمدحسن سیف؛ احمد رستگار

5.

تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی

دوره 12، شماره 38، تیر 1396، صفحه 1-21
فاطمه یاوری گهر؛ مهدی ابراهیمی؛ سولماز بهبودی عیسی لو

6.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

دوره 12، شماره 40، دی 1396، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

7.

رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر

دوره 12، شماره 37، اردیبهشت 1396، صفحه 115-151
سکینه جعفری؛ محمد نجارزاده؛ نرگس جعفری؛ نگار رجبی

8.

شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران

دوره 11، شماره 35، آذر 1395، صفحه 63-84
مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ صادق صالحی

9.

عوامل موثر بر مقاصد رفتاری گردشگران در بازدید از پارک های آبی شهر مشهد

دوره 13، شماره 44، دی 1397، صفحه 71-108
داوود قربان زاده؛ حمید رضا سعیدنیا

10.

عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 141-166
عظیم زارعی؛ فاطمه قربانی؛ مینو پدرام نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login