1.

English Major Students’ Awareness of Metacognitive Reading Strategies: Gender and Academic Level in Focus

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 91-119
Neda Sasani؛ Mansoor Ganji؛ Nahid Yarahmadzehi

2.

آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز)

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 87-112
اسفندیار سپهوند؛ منیجه شهنی ییلاق؛ سیروس عالی پور بیرگانی؛ ناصر بهروزی

3.

بررسی تأثیر اشتراک‌دانش بر فراشناخت اعضای هیأت علمی با میانجی‌گری خلاقیت در دوران کووید- 19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 شهریور 1402
مجید فرهیان؛ فرشاد پرهام‌نیا

4.

بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار

دوره 11، شماره 41، مهر 1399، صفحه 81-95
سیدمحمدرضا علوی زاده؛ جهانشاه محمدزاده؛ سمیه انتظاری؛ گابریله کازلی

5.

بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت

دوره 14، شماره 50، دی 1397، صفحه 155-169
محمد باقر مجیدیان فرد؛ مژگان محمدی مهر؛ مرتضی نجیمی

6.

بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک

دوره 1، شماره 2، دی 1394، صفحه 1-23
مهین مرزنگ؛ محسن عیسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login