1.

ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی

دوره 20، شماره 60، اردیبهشت 1389، صفحه 57-72
علیرضا یاری؛ عادل مصلحی؛ نیلوفر موسی زاده

2.

ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز به منظور ارزیابی قصد خریداران در حوزه انرژی

دوره 10، شماره 39، تیر 1400، صفحه 35-70
محمدعلی آوینده؛ بیتا تبریزیان؛ مریم تیموریان

3.

مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 87-109
سحر پیرجمادی؛ علیرضا الهی؛ مهرداد محرم زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login