1.

Designing a Model for Digital Citizenship Education Curriculum for Mental Retarded Students

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 21-39
Seyedeh Maryam Tayebi Masoleh؛ Kambiz Poushaneh؛ Ali Akbar Khosravi Babadi؛ Hamid Reza Reza zaheh؛ Ahmad Ramezani

2.

اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 1-20
حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر

3.

ایجاد برنامه آموزش زبان در دوره اول ابتدایی: بایدها ونبایدها

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 33-50
فاطمه جعفرخانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

4.

ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی

دوره 4، شماره 12، مهر 1402، صفحه 62-85
زهرا ابوالحسنی؛ محمد جوادی پور

5.

ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 1-24
دریاناز پهلوانی نژاد

6.

ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان

دوره 1، شماره 2، اردیبهشت 1395، صفحه 1-24
یعقوب عزیزی؛ علیرضا صادقی؛ حسین عبداللهی

7.

آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی)

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 149-201
بهروز رحیمی؛ محسن طالب زاده؛ داریوش مهری

8.

آسیب‌شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی

دوره 12، شماره 42، دی 1395، صفحه 129-154
وحیده علی پور؛ سمیرا بکان؛ رحیم مرادی

9.

اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 217-242
نسرین علی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمد نوریان

10.

افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 1-22
مرتضی کرمی؛ مجتبی تجری

11.

بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 3-30
اسماعیل زارعی زوارکی

12.

بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 46-67
خدیجه علی آبادی

13.

بررسی اثربخشی برنامه ی آموزشی مبتنی بر 8 اصل تربیتی پیامبر(ص)، بر رشد اجتماعی کودکان 5 تا 6 سال

دوره 6، شماره 23، مهر 1394، صفحه 21-44
موسی چوپانی؛ ابراهیم نعیمی؛ سیدصدرالدین شریعتی

14.

بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران

دوره 11، شماره 41، فروردین 1400، صفحه 169-193
سکینه پورطالب؛ باقر غباری بناب؛ سوگند قاسم زاده؛ حامد بابکری

15.

بررسی رابطه برنامه درسی زبان‌آموزی با مؤلفه‌های هوش اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 109-139
علیرضا عصاره؛ بهرام صالح صدق پور؛ احمد عربی

16.

بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهادینه شده درس ا ندیشه اسلامی دوره ی کارشناسی

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 1-12
علی محبی

17.

بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهفته درس اندیشه اسلامی دوره کارشناسی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دوره 6، شماره 19، دی 1389، صفحه 69-87
علی محبی؛ نعمت الله موسی پور

18.

بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب

دوره 5، شماره 14، تیر 1388، صفحه 74-101
دکتر محمدرضا نیلی احمدآبادی

19.

بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، تیر 1395، صفحه 109-126
وحیده علیپور

20.

بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی

دوره 1، شماره 4، آبان 1395، صفحه 1-20
مرضیه دهقانی؛ ابوالفضل غفاری

21.

بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek)

دوره 13، شماره 44، تیر 1396، صفحه 1-28
علی ضیایی مهر

22.

بررسی میزان همخوانی برنامه‎درسی قصد‎ شده، اجرا شده و کسب ‎شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 106-154
حسن ملکی؛ علی دلاور؛ غلامعلی احمدی؛ محسن حاجی‎تبار فیروزجائی

23.

بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی

دوره 4، شماره 11، تیر 1402، صفحه 6-33
غلامرضا یاددگارزاده؛ ابوالفضل آقابابا

24.

برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1401
یعقوب عزیزی

25.

برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد

دوره 1، شماره 3، تیر 1395، صفحه 127-165
جمال سلیمی؛ کیوان بلندهمتان؛ خاطره یاری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login