1.

دیپلماسی دیجیتال ابزار قدرت‌سازی دولت‌ها باهدف تدوین راهبرد برای جمهوری اسلامی ایران

دوره 12، شماره 47، دی 1402، صفحه 219-268
فاطمه تقوی رمضانی؛ محمد سلطانی فر؛ حسن درزبان رستمی؛ حمید رضا حسینی دانا

2.

رسانه های سنتی و نوین راه گشای ارتباط های مشارکتی در جامعه روستایی ایران

دوره 1، شماره 2، فروردین 1389، صفحه 31-50
عزت الله سام آرام؛ ابراهیم جعفری

3.

رسانه‌های نوین در اطلاع یابی پژوهش ‏های علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزه ‏های علمیه

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 394-365
زهره افتخار؛ ثریا ضیایی؛ هادی شریف مقدم

4.

رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 402-375
اصغر حیدری

5.

طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانه‌های داخلی (سازمان‌های مطبوعاتی)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 435-385
جواد دلیری؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی؛ هادی خانیکی

6.

نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 236-209
حمیده خالقی محمدی؛ افسانه مظفری؛ نسیم مجیدی قهرودی

7.

واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانه‌های نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریه‌های رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فن‌آوری

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 36-1
هادی خانیکی؛ امیر یزدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login