1.

اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 51-81
پرستو حریری؛ هاییده صابری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

2.

اثربخشی نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور بر مهارت‌های خواندن در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال خواندن

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 1-13
علی علیپور صنوبری؛ حمید علیزاده؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ سعید حسن زاده

3.

بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانش‌آموزان با اختلال خواندن

دوره 12، شماره 48، دی 1401، صفحه 173-198
مینا طهمورث؛ سمیه ساداتی فیروزآبادی

4.

بررسی رابطه نقص ادراک بینایی با اختلال خواندن در دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی شهر کرمان

دوره 2، شماره 3، فروردین 1385، صفحه 81-110
فربرز درتاج؛ نسرین ربیعی وزیری

5.

تعیین کارآمدترین تکلیف نامیدن خودکار سریع در تمیز دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی فارس زبان

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 133-155
مهدی عبداله زاده رافی؛ مهسا رحیم زاده

6.

فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنی‌ها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلال‌های یادگیری

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 101-194
سعید محمدی مولود؛ جواد مصرآبادی؛ رامین حبیبی کلیبر

7.

مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن

دوره 10، شماره 37، فروردین 1399، صفحه 1-19
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login