1.

An Evaluation of the Usability of Tourism Destination Websites of Iran and Malaysia: an ANP and DEMATEL Hybrid Method

دوره 2، شماره 2، فروردین 2021، صفحه 127-147
Niloofar Abbaspoor؛ Rasoul Mohammad Ali Pour؛ Fatemeh Bagheri

2.

امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد ؤ(با تاکید بر رویدادهای فرهنگی )و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان)

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 35-56
نگار جلیلیان؛ مهدی کروبی؛ اسماعیل قادری

3.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر

دوره 2، شماره 6، مهر 1392، صفحه 19-38
فرزانه مظلومی سوینی؛ اکبر جابری؛ مهدی مرادی؛ جواد خزائی پول

4.

دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 235-262
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری

5.

عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار)

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 40-67
محمدرضا فرزین؛ زهرا نادعلی پور

6.

گونه‌شناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)

دوره 16، شماره 53، فروردین 1400، صفحه 233-264
شهرام خلیل‌نژاد؛ امید سلیمان زاده؛ مرضیه کراقلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login