1.

Developing a Model of the Impact of Service Quality, Brand’s Social Identity and Attachment to the Team on the Loyalty of Football Fans

دوره 1، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-44
Ali Benesbordi؛ Mohsen Esmaeili

2.

The Effect of Brand, Design and Price on Perceived Quality and Re-Intent of Customers to Purchase Sports Brand Shoes

دوره 1، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 117-138
Ali Benesbordi؛ Javad Fesanghari؛ Samaneh Ranjbar؛ Narges Bidkhori

3.

اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 2، شماره 6، مهر 1392، صفحه 77-88
وجیهه جوانی

4.

ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد)

دوره 16، شماره 54، تیر 1400، صفحه 347-374
سید مهدی جلالی؛ فریز طاهری کیا؛ زهرا عطف؛ ایمان قاسمی همدانی

5.

اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 111-133
شیوا صفری تکیه؛ بهرام یوسفی؛ الهام قاسمی هرسینی

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب

دوره 11، شماره 44، تیر 1402، صفحه 1-38
سید رسول حسینی؛ ساحل فرخیان؛ هادی تقوی

7.

طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 197-220
امین عارفی؛ داود فیض؛ بهار بیشمی؛ عظیم زارعی

8.

نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی

دوره 11، شماره 42، دی 1401، صفحه 71-102
مسعود تقی‌آبادی؛ معصومه تقی‌آبادی؛ حمید تقی‌آبادی

9.

واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 41-77
فاطمه بقایی نیا؛ محمد شاکر اردکانی؛ ناهید امراللهی بیوکی؛ علی بهجتی اردکانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login