1.

An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 129-163
Mina Bolghari؛ Parviz Birjandi؛ Parviz Maftoon

2.

Evaluation of “Mosaic 1 Reading”: A Microstructural Approach to Textual Analysis of Pedagogical Materials

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 185-161
Ebrahim Khodadady؛ Haniyeh Jajarmi

3.

تأثیر کاربرد تکنیک Concept map بر قدرت درک مطلب شنیداری زبان‌آموزان ایرانی

دوره 11، شماره 32، شهریور 1386، صفحه 50-64
منصور فهیم؛ رقیه مهدی پور آذر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login