1.

Investigating the Effect of Emotional Persuasion on Intention, Motivation and Change in Attitudes toward Entrepreneurship of Sports Students

دوره 3، شماره 5، شهریور 2021، صفحه 149-164
elham khoshbakht ahmadi؛ Seyed Morteza Azimzadeh؛ Mohammad Keshtidar

2.

بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 136-166
شیوا مرادی؛ نادر نادری

3.

تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی

دوره 17، شماره 59، مهر 1401، صفحه 75-114
مصطفی محمدی؛ مرتضی خزائی پول؛ امیر خزائی پول

4.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان

دوره 8، شماره 29، آبان 1398، صفحه 35-60
سید سعید میرواحدی؛ داود حسین‌پور؛ احسان سلطان محمدلو

5.

واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان)

دوره 9، شماره 34، شهریور 1402، صفحه 398-365
میثم مدرسی؛ شقایق جلیلوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login