1.

Implicit Stimulation in Visual Hemisphere-Specific According to Bakker’s Balance Model on Reading and Writing in Linguistic Developmental Dyslexia: Case Study

دوره 11، شماره 41، دی 1399، صفحه 83-98
Masoume Pourmohamadreza-Tajrishi؛ sahar Pahlavan Neshan؛ Tahereh Najafi Fard

2.

اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 119-138
بی بی نعیمه ابریشمی زاده؛ سید امیر قاسم تبار؛ سید عبدالله قاسم تبار

3.

تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 1-25
زهرا امین ابادی؛ حمید علیزاده؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغرا ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login