1.

الگوی تحلیل مسیر سواد رسانه ای سلامت و ارتباط آن با مصرف رسانه های اجتماعی در تهران

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 74-41
آزاده سالمی؛ هادی خانیکی؛ حبیب صبوری خسروشاهی؛ شهناز هاشمی

2.

راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 41-79
عبدالعلی علی عسکری؛ سیاوش صلواتیان؛ محمد حسین اقبال دوست

3.

سازوکارهای مصرف رسانه‌ای نوجوانان در شهر تهران

دوره 5، شماره 19، آبان 1398، صفحه 291-328
سبحان یحیائی

4.

مطالعه مؤلفه‌های مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانه‌های برخط‌ اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396)

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 112-142
سعید قنبری؛ سوده جوادی؛ داوود عبداللهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login