1.

Conceptualization of Hope for EFL Teaching within the Iranian Context: A Grounded Theoretical Model

دوره 9، شماره 2، اسفند 2020، صفحه 27-58
Fariba Ghadyani؛ Mohammad Hassan Tahririan؛ Katayoon Afzali

2.

Designing a Model of Agile Digital Marketing Capabilities in the Insurance Industry

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 435-464
Seyed Rasoul Hoseini؛ Ammar Moghaddas Shargh؛ Tooktam Salari؛ Mohammad Mahdi Banimahd Rankouei

3.

GTALL: A GNMT Model for the Future of Foreign Language Education

دوره 11، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 129-159
Vahid Reza Mirzaeian؛ Katayoun Oskoui

4.

Integration of Sustainability in Small Business Digital Marketing: A Qualitative Study

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 287-309
Nasim Rahmani؛ Shadan Vahabzadeh Munshi؛ Hormoz Mehrani

5.

Modeling Organizational Embeddedness in Digital Infrastructures of the Banking Industry (A case study of Central Bank of Islamic Republic of Iran)

دوره 3، شماره 5، شهریور 2022، صفحه 195-222
Noorolla Majidian Dehkordi؛ Mohammadreza Dalvi Esfahan؛ Sayyed Rasool Aghadavood

6.

آثار و پیآمدهای اجتماعی و فرهنگی مدیریت آزادسازی مخازن سدها (نمونه موردی: سد آزاد)

دوره 26، شماره 87، دی 1398، صفحه 179-215
علی نوری ثانی؛ رضا علی محسنی؛ مجید کوششی

7.

ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1402
قاسم زارعی؛ گلثوم اکبری آرباطان

8.

ارائه الگوی حکمروایی مطلوب گردشگری در ایران

دوره 13، شماره 42، تیر 1397، صفحه 27-102
ناصر امینیان؛ میرعلی سید نقوی

9.

ارائه‌‌‌ الگوی روانشناختی شکوفایی انسان بر اساس نظریه زمینه ای: یک پژوهش کیفی

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 207-232
هانیه هژبریان؛ ایمان ا... بیگدلی؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی

10.

ارائه الگوی ساختاری شرکت‌های دانش‌بنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی)

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 326-297
امیر عبدالرضا سپنجی؛ پرهام شجاع

11.

ارائه الگوی مفهومی شناسایی ادراک عشق ورزی در دانشجویان مجرد

دوره 12، شماره 47، مهر 1400، صفحه 123-160
ندا افشاریان؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور؛ سید صدر الدین شریعتی

12.

ارائه مدل بومی وفاداری به مقصد گردشگری با رویکرد کیفی مبتنی بر داده بنیاد: بندر بوشهر مقصد گردشگری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 193-220
منیژه بحرینی زاد؛ بابک بوشهری سنگی زاد

13.

ارائه مدل تأمین مالی صنعت فتوولتائیک در ایران - ترکیب نظریه داده بنیاد با شبکه‌های عصبی

دوره 10، شماره 37، دی 1399، صفحه 73-97
بتول زرگر؛ علی امامی میبدی؛ حسین جهانگیرنیا؛ مژگان صفا

14.

ارائه مدل شهرت رسانه‌ای کانال‌های پیام‌رسان خبری با رویکرد داده بنیاد

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 36-1
پریسا نظامی؛ سید مهدی شریفی؛ عباس نرگسیان؛ مهران رضوانی

15.

ارائه و سنجش رفتار معنوی در سازمان‌های رسانه‌ای خبری مجازی کشور

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 179-205
بنفشه فتوت؛ علی اکبر فرهنگی؛ عباس علی رستگار؛ عظیم زارعی

16.

ارزیابی روش‌شناختی سبک تفسیر موضوعی داده‌بنیاد

دوره 13، شماره 50، مهر 1401، صفحه 31-60
محسن قمرزاده؛ نسیم تیموری

17.

آسیب‌شناسی اشتغال کودکان کار خیابانی تهران: یک پژوهش گراند تئوری

دوره 14، شماره 54، فروردین 1402، صفحه 1-36
عبدالله شفیع آبادی؛ اعظم کلائی؛ مریم پورموسوی

18.

اعتباربخشی الگوی تامین مالی نظام آموزش عالی ایران

دوره 19، شماره 74، مهر 1398، صفحه 165-200
عباس عباس پور؛ محمدمهدی کرامتی تولایی؛ حمید رحیمیان؛ اسفندیار جهانگرد

19.

الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 199-233
حسین لیوانی؛ علی فرهادی محلی؛ علیرضا معطوفی

20.

الگویی برای اجرایی کردن برنامه‏ های راهبرد

دوره 21، شماره 67، اردیبهشت 1391، صفحه 19-45
نادر مظلومی؛ علی متولی

21.

الگوی برندسازی درون‌سازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران

دوره 14، شماره 46، شهریور 1398، صفحه 79-109
سعید شفیعا؛ میرعلی سیدنقوی

22.

الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری

دوره 6، شماره 15، خرداد 1390، صفحه 53-84
غلامرضا کاظمیان؛ الهام آزادی

23.

الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 257-291
رضا موسوی؛ مریم امیدی نجف آبادی؛ مهدی میردامادی؛ سیدجمال فرج الله حسینی

24.

امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا

دوره 2، شماره 7، آبان 1395، صفحه 157-190
طاهر روشندل اربطانی؛ سعیدرضا عاملی؛ مجتبی حاجی جعفری

25.

بازسازی معنایی ساخت هویت شخصی پست‌مدرن (مورد مطالعه: جوانان شهر بجنورد)

دوره 25، شماره 82، آذر 1397، صفحه 31-69
محسن نیازی؛ هادی افرا

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login