1.

آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی

دوره 7، شماره 26، دی 1395، صفحه 123-148
مرتضی مرادی؛ عباسعلی سلیمانی خشاب؛ صدیقه شهاب زاده؛ حمید صباغیان بغدادآباد؛ محمدحسین دهقانی زاده

2.

تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 119-148
سامان کمری سنقرآبادی؛ محبوبه فولادچنگ؛ فرهاد خرمایی

3.

رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت

دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 53-84
سهراب صحرایی؛ امید شکری؛ مهدی خانبانی؛ الهام حکیمی راد

4.

ساختار علّی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور در دانش‌آموزان سرآمد دختر

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 35-71
سحر صوفی؛ امید شکری؛ جلیل فتح‌آبادی؛ سعید قنبری

5.

مدل علّی بهزیستی تحصیلی براساس کمال گرایی چند بعدی بانقش میانجی درگیری تحصیلی دردختران نوجوان

دوره 15، شماره 57، فروردین 1403، صفحه 85-114
شهین شاکری؛ ابوالفضل کرمی؛ مهشید ایزدی؛ افسانه قنبری پناه

6.

مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی

دوره 7، شماره 28، اسفند 1396، صفحه 95-135
زهرا رضوی علوی؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login