1.

The Conceptual Model for the Digital Content Marketing of Social Media to Boost Green Marketing

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 175-196
Suma Mozaffari؛ Soleyman Iranzade؛ Hossein Gharabeygloo؛ Reza Ranjpoor

2.

ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز به منظور ارزیابی قصد خریداران در حوزه انرژی

دوره 10، شماره 39، تیر 1400، صفحه 35-70
محمدعلی آوینده؛ بیتا تبریزیان؛ مریم تیموریان

3.

بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان

دوره 23، شماره 75، مهر 1393، صفحه 39-68
محمود محمدیان؛ قاسم بخشنده

4.

طراحی مدل تعیین عوامل تأثیرگذار بر میزان جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر بازاریابی سبز در حوزه انرژی

دوره 11، شماره 44، مهر 1401، صفحه 11-39
محمدعلی آوینده؛ بیتا تبریزیان؛ مریم تیموریان

5.

نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع

دوره 15، شماره 52، دی 1399، صفحه 27-50
فاطمه یاوری گهر؛ خلیل حیاتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login