1.

Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1401
Masoud Saeedi

2.

اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 101-118
سمیه سیفی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن عشایری؛ نور علی فرخی؛ فریبرز درتاج

3.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 111-135
یوسف دهقانی؛ نگین مجدبان؛ سید علی افشین؛ مهدی فرازجا

4.

اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی

دوره 12، شماره 48، دی 1401، صفحه 199-222
سمیرا علی زاده؛ یوسف دهقانی؛ فریده سادات حسینی؛ صفا برزگری

5.

بررسی نقش اعلام ثبت وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی‎های سطح کلان؛ مطالعه موردی در استان کردستان

دوره 13، شماره 52، مهر 1401، صفحه 239-273
سعید خانی

6.

حیاتِ ارزش‌های برنامه‌ریز در سایه گفتمان‌ها (مورد پژوهی: محیط برنامه‌ریزی کلان‌شهر تهران)

دوره 4، شماره 8، خرداد 1398، صفحه 75-110
بهزاد ملک پور اصل؛ پویا جودی گل لر

7.

رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی

دوره 4، شماره 13، دی 1396، صفحه 75-90
شقایق لطفی زاده؛ حمید علیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login