1.

Exploring Iranian EAP Teachers’ Pedagogic Content Knowledge and Teaching Practices, and Students’ Beliefs about EAP Teachers’ Methodology

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 27-1
Mahmood Reza Atai؛ Esmat Babaii؛ Reza Taherkhani

2.

بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان

دوره 12، شماره 39، فروردین 1395، صفحه 1-24
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس‌پور

3.

تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط

دوره 18، شماره 65، مهر 1401، صفحه 107-129
فرهاد سعیدی؛ جواد پورکریمی

4.

مطا لعـه عوامـل تأثیرگـذار بر بکارگیری شیوه‌های نوین تدریس توسط معلَمان مقطع ابتدایی شهرستان گرگان در سال تحصیلی 85- 1384

دوره 3، شماره 9، مهر 1386، صفحه 131-167
حمزه آقاملایی؛ دکتر مهران فرج الهی

5.

مقایسه اثربخشی روش‏های تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 55-79
آزاد الله کرمی؛ حسن ملکی؛ افشین بابامرادی

6.

مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 111-134
آزادالله کرمی؛ حسن ملکی

7.

مقایسۀ اثربخشی تدریس مبتنی بر نظریّۀ طرح‌واره و روش سنتی در درس زبان انگلیسی سال اول دبیرستان

دوره 4، شماره 12، تیر 1387، صفحه 22-39
دکتر حسن اسدزاده؛ سارا محمودی‏راد؛ دکتر نورعلی فرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login