1.

The effectiveness of self-encouragement training based on Adler's theory on psychological capital and academic engagement of students

دوره 10، شماره 37، بهمن 1398، صفحه 91-108
Fariborz Dortaj؛ Zahra Sohrabi

2.

اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در درس ریاضیات

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 289-316
حافظ صاحب یار؛ غلامرضا گل محمدنژاد؛ عیسی برقی

3.

اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی ساکن دانمارک

دوره 17، شماره 62، دی 1400، صفحه 205-226
محمدرضا صدری؛ محسن گل پرور؛ اصغر آقایی؛ لورا گیلیام

4.

ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 179-210
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

5.

ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 69-104
محمّدباقر اکبرپورزنگلانی؛ حسین زارع؛ محمود اکرامی؛ حمید ملکی

6.

باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی

دوره 13، شماره 46، دی 1396، صفحه 31-48
محمدباقر ریحانی

7.

باور‌های هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 249-270
محمدباقر ریحانی؛ معراج درخشان؛ مریم شفیعی؛ محسن علیزاده؛ رقیه زارعی

8.

بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 79-93
احمد عابدی؛ آذین‌دخت معماریان؛ مژگان شوشتری؛ فرشته گلشنی منزه

9.

بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 362-333
حسن مومنی؛ مرجان آل بهبهانی

10.

بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی

دوره 5، شماره 15، فروردین 1401، صفحه 57-76
زهرا یزدانی؛ فاطمه اسدی

11.

بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی و افت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر و دختر سال اول دبیرستان‌های شهر اصفهان (پیش‌بینی افت تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی)

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 233-247
عزت اله قدم پور؛ داود میرزایی فر؛ سعیده سبزیان

12.

بررسی نقش میانجی گری اضطراب پیشرفت تحصیلی در رابطه بین کنترل روان شناختی والدین و درگیری تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه

دوره 10، شماره 40، دی 1398، صفحه 113-132
ماه آزادیان بجنوردی؛ سعید بختیارپور؛ بهنام مکوندی؛ پروین احتشام زاده

13.

پیش‌بینی رفتارهای خودناتوان‌ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 73-92
علیرضا دلقندی؛ دکتر فاطمه بیان فر؛ سیاوش طالع پسند

14.

پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 155-181
فاطمه امامقلی وند؛ پروین کدیور؛ حسن پاشا شریفی

15.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 239-268
مریم صفایی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند

16.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 127-149
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

17.

رابطه ثبات‌قدم، سرسختی روان‌شناختی و تاب‌آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر

دوره 18، شماره 66، دی 1401، صفحه 169-192
زکیه نجاریان؛ شهرام واحدی

18.

مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 147-173
خدیجه مرادی؛ حسن اسدزاده؛ ابوالفضل کرمی؛ محمود نجفی

19.

مدل یابی علّی اشتیاق تحصیلی بر مبنای منابع شخصی و منابع اجتماعی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران

دوره 7، شماره 28، دی 1395، صفحه 133-161
محمد علی اسلامی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

20.

مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 215-236
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان؛ مرضیه پاسالاری

21.

ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان

دوره 8، شماره 29، مهر 1396، صفحه 167-184
عزت اله قدم پور؛ محمد قاسمی پیر بلوطی؛ باقر حسنوند؛ زهرا خلیلی گشنیگانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login