1.

آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد)

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 195-219
علی یوسفی؛ کمال اوجاقلو

2.

ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای

دوره 9، شماره 34، شهریور 1402، صفحه 429-399
علی نوریجانی؛ حسین اسلامی؛ سید علیرضا افشانی؛ حسن دهقان دهنوی

3.

بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر میزان هویت ملی (مطالعه ی موردی: دانشجویان دانشگاه اصفهان)

دوره 3، شماره 9، مرداد 1393، صفحه 121-141
سید امیر مسعود شهرام نیا؛ راضیه مهرابی کوشکی؛ مهدیه پور رنجبر

4.

بررسی مدیریت شبکه های اجتماعی در فضای سیاسی ایران به عنوان یک مسئلۀ بدخیم

دوره 10، شماره 36، اردیبهشت 1400، صفحه 129-152
حسین رفیع؛ سروش رزمی

5.

پیاده سازی سیستم‌های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت‌های کاربران در توییتر

دوره 7، شماره 25، مهر 1397، صفحه 85-118
ونوس محمدی؛ محسن یوسفی نژاد؛ مهدی حسین زاده

6.

تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده

دوره 7، شماره 27، آبان 1400، صفحه 399-359
سید جواد شریف شیخ الاسلامی؛ فرهاد نظری زاده؛ احمد گائینی

7.

تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک

دوره 2، شماره 6، تیر 1395، صفحه 26-58
احمد سادات

8.

توجیه پذیری اخلاقی فیلترینگ شبکه های اجتماعی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402
مهدی عزیزی؛ علی عابدی رنانی؛ علی اسمعیلی اردکانی

9.

حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 153-97
سیده شیما کارانجام؛ سید رضا سید جوادین؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ مسلم علی محمد لو

10.

رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگی‌های شخصیتی در کاربران

دوره 4، شماره 15، آبان 1397، صفحه 258-286
مریم طاهریان؛ علی دلاور؛ محمدرضا رسولی؛ سید وحید عقیلی

11.

راه‌های تشخیص اخبار جعلی در رسانه‌ها از نظر متخصصان و حرفه‌ای های ارتباطات

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 233-207
کریم شعبانی؛ علی گرانمایه پور؛ شهناز هاشمی

12.

شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران

دوره 7، شماره 18، شهریور 1391، صفحه 25-48
نادر مظلومی؛ سید حسن جلالی

13.

شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 256-223
علی اعتمادالاسلامی بختیاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مهدی ذوالفقارزاده؛ علی اکبر فرهنگی

14.

طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی

دوره 7، شماره 27، آبان 1400، صفحه 299-267
علی قربانی؛ مائده فرهت؛ اسماعیل عمران زاده

15.

عنوان:تبیین جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام)

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 173-141
سعداله عزتی؛ ذبیح اله صدفی

16.

عوامل مؤثر بر تمایل به تسهیم دانش در شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 96-71
یوسف رمضانی؛ محسن رجب زاده؛ مهناز رئوف سلامتی

17.

عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 384-357
شعله معراجی اسکویی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور

18.

قنات و سرمایه اجتماعی

دوره 1، شماره 1، دی 1388، صفحه 149-179
محمد مهدی فداکار داورانی

19.

مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 297-346
میترا دانش پرور؛ زهره دهدشتی شاهرخ

20.

مدلسازی عوامل رقابت پذیری رسانه های مکتوب با شبکه های اجتماعی در راستای ادامه حیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402
محمدجواد افشارصفوی؛ گلنار شجاعی باغینی؛ محمدرضا رستمی

21.

مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1402
فریبا سیدان؛ فاطمه انگورج تقوی

22.

موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی

دوره 10، شماره 29، اردیبهشت 1394، صفحه 1-19
مریم اخوان خرازیان؛ بهاره ریخته گران

23.

نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 236-209
حمیده خالقی محمدی؛ افسانه مظفری؛ نسیم مجیدی قهرودی

24.

نقش سرمایه اجتماعی در جامعه پذیری سیاسی (مطالعه موردی: دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران)

دوره 8، شماره 29، شهریور 1398، صفحه 43-79
محمدباقر خرمشاد؛ فرزاد سوری

25.

نقش شبکه‌های اجتماعی در شیوع بیماریهای پر خطر جنسی (با تاکید بر والدین کاربر)

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 323-291
پریناز تقوی؛ حسین آقاجانی مرساء



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login