1.

آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد)

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 195-219
علی یوسفی؛ کمال اوجاقلو

2.

یادبود پس از مرگ کاربران در شبکه‌های‌اجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جان‌باختگان ویروس کرونا)

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 315-338
علی احمدی؛ سید محسن عسگرزاده؛ سمیه شیر محمدی

3.

ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکه‌های‌اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه‌ اجتماعی‌ اینستاگرام)

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 42-1
مهسا زمانی؛ یونس نوربخش؛ هوشنگ نایبی

4.

ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای

دوره 9، شماره 34، شهریور 1402، صفحه 429-399
علی نوریجانی؛ حسین اسلامی؛ سید علیرضا افشانی؛ حسن دهقان دهنوی

5.

ارائه مدل ارتقای فرهنگ شهروندی مبتنی بر استفاده از شبکه های اجتماعی در میان شهروندان تهرانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1403
فائزه تقی پور؛ هانیه نقدی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی

6.

ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 126-107
صادق حامدی نسب؛ حمیده پاکمهر؛ علی عسگری

7.

ارزیابی عملکرد رسانه‌های پخش در شبکه‌های اجتماعی آنلاین با استفاده از مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 303-269
هانیه حقیقی نیا؛ محسن رستمی مال خلیفه؛ محمد سلطانی فر

8.

آسیب شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختالل دانش آموزان در تعامالت اجتماعی طالعه موردی: دانش آموزان دبیرستان های شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اسفند 1402
منوچهر علی شاه بابا؛ غلامرضا لطیفی؛ محمدرضا رسولی

9.

آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 121-156
پروین فخری؛ مهدی حسین زاده

10.

بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 76-47
سام محمدپور؛ یونس شکرخواه

11.

بررسی تأثیر شاخص‌های آلتمتریکس شبکه‌ علمی- اجتماعی ریسرچ‌گیت بر فعالیت‌های پژوهشی نویسندگان و پژوهشگران ایرانی حوزه پرستاری در پایگاه‌های اطلاعاتی

دوره 9، شماره 30، فروردین 1401، صفحه 31-66
علی بیرانوند؛ زهرا شنبدی

12.

بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر میزان هویت ملی (مطالعه ی موردی: دانشجویان دانشگاه اصفهان)

دوره 3، شماره 9، مرداد 1393، صفحه 121-141
سید امیر مسعود شهرام نیا؛ راضیه مهرابی کوشکی؛ مهدیه پور رنجبر

13.

بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 201-232
محسن نظری؛ روزا هندیجانی؛ زینب محمدی؛ سعیده اسماعیلی

14.

بررسی رابطه بین استفاده از ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی و نگرش به دوستی با جنس مخالف قبل از ازدواج (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های شهر اراک)

دوره 5، شماره 18، شهریور 1398، صفحه 131-166
احسان مبارکی؛ محمد شرفی

15.

بررسی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی با توسعۀ کارآفرینی سازمانی(مطالعۀ موردی: ایران خودرو)

دوره 6، شماره 25، بهمن 1394، صفحه 63-91
منیژه محمدزاده؛ ابوالفضل امانیان؛ سیدرسول حسینی

16.

بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 169-203
فرزاد سهیلی؛ نازنین ملکیان

17.

..بررسی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 324-301
مصطفی محمدی؛ شکوفه اسدی

18.

بررسی فعالیت‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه الزهرا در شبکه اجتماعی علمی ریسرچ گیت و تأثیر آن در پایگاه استنادی اسکوپوس و موتور جستجوی گوگل اسکولار

دوره 6، شماره 21، دی 1398، صفحه 43-69
عباس دولانی؛ سهیلا زند؛ رویا برادر

19.

بررسی مدیریت شبکه های اجتماعی در فضای سیاسی ایران به عنوان یک مسئلۀ بدخیم

دوره 10، شماره 36، اردیبهشت 1400، صفحه 129-152
حسین رفیع؛ سروش رزمی

20.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در تبیین آگاهی سیاسی دانشجویان

دوره 5، شماره 19، آبان 1398، صفحه 231-260
افشار کبیری؛ موسی سعادتی؛ الناز قاسمی

21.

تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی

دوره 1، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 7-22
منیره موحدی؛ محمدصادق اسماعیلی‌فر؛ نادیا غلامی پور

22.

تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی شهروندان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل)

دوره 7، شماره 27، آبان 1400، صفحه 265-241
علی جعفری

23.

تاثیر اعتبار شبکه‌های اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 256-235
هاشم عطاپور؛ افشین حمدی پور؛ سمیرا بی پروای سراب

24.

تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 6، شماره 22، اسفند 1396، صفحه 1-22
عبدالمجید ایمانی؛ اعظم حسینی فر؛ مسلم مبارکی

25.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر جنبش‌های اجتماعی؛ مطالعه جنبش‌های اعتراضی ایران(1398-1388)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402
بهمن ربیعی نیا؛ حسین هرسیج

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login