1.

ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند

دوره 18، شماره 63، مهر 1402، صفحه 105-148
فاطمه شکاری

2.

اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور)

دوره 7، شماره 28، دی 1402، صفحه 66-88
مجید محمودی خالدی؛ یونس وکیل الرعایا؛ علی فائض؛ فرشاد فائزی رازی

3.

اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 237-199
علیرضا حسینی پاکدهی؛ محیا بهاریان

4.

پیامدهای زیست مجازی ایرانیان

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 75-110
مهدخت بروجردی؛ سید حسن ایلالی

5.

تحلیل جامعه‌شناختی گردشگری ازدواج در ایران

دوره 14، شماره 47، آذر 1398، صفحه 157-191
حمید مسعودی؛ محسن نوغانی؛ حسین بهروان

6.

تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 7-36
مرتضی احمدی؛ محمود ضیائی؛ رضا واعظی؛ غلامرضا کاظمیان

7.

تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان

دوره 17، شماره 59، مهر 1401، صفحه 115-151
احمد حجاریان

8.

تعامل علوم انسانی-اجتماعی وجامعه: بررسی رویکردهای خبرگان ایرانی

دوره 27، شماره 89، تیر 1399، صفحه 155-200
غلامرضا ذاکرصالحی

9.

چارچوب ارزش‌آفرینی خدمات کانال‌های ترکیبی در صنعت بانکداری

دوره 17، شماره 54، مهر 1398، صفحه 141-182
منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ

10.

چارچوب مفهومی تحول نرم دیجیتال در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دوره 32، شماره 109، مهر 1402، صفحه 27-80
یاسمن مدرسی؛ میرعلی سیدنقوی؛ حبیب رودساز؛ ایمان رئیسی وانانی

11.

چالش‌های سیاست‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون

دوره 13، شماره 41، خرداد 1397، صفحه 1-40
رضا واعظی؛ میثم چکین؛ حسین اصلی پور

12.

شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 129-155
علی شالبافیان

13.

شناسایی دلایل شکل‌گیری تعارض زناشویی در دوران عقد

دوره 12، شماره 48، دی 1400، صفحه 25-54
جواد خدادادی سنگده

14.

شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 201-231
عباس معیا؛ علی اوتارخانی؛ علی رضاییان؛ بهمن حاجی پور

15.

شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 390-363
مرتضی موقر؛ زهرا کاظمی سراسکانرود

16.

طراحی الگوی مدیریت تعارضات بین نسلی در بین کارکنان کشتیرانی جنوب - خط ایران.

دوره 32، شماره 110، دی 1402، صفحه 219-249
علیرضا محمدی بجگان؛ محمد منتظری؛ یوسف احمدی

17.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 93-130
سید علی‌اکبر هاشمی؛ حسن الوداری؛ محمدرضا دارایی؛ روح‌الله رازینی

18.

کشف و یافتن سازوکارهای ساخت «دیگری» مهاجر در ایران با تحلیل مضمون

دوره 12، شماره 47، دی 1402، صفحه 269-297
سحر علیزاده نیری؛ علیرضا صادقی؛ یوسف ادیب؛ مصطفی قادری

19.

مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز

دوره 17، شماره 59، مهر 1401، صفحه 9-38
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ اسماعیل قادری؛ افرا شعاران

20.

مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 147-178
علی اصغر مباشری؛ فاطمه شکاری؛ مسلم باقری؛ زهرا معاون؛ مهرداد کیانی

21.

مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران

دوره 18، شماره 64، دی 1402، صفحه 1-32
مرتضی بذرافشان؛ حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی کروبی

22.

واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران

دوره 16، شماره 56، دی 1400، صفحه 45-82
مهدی کروبی؛ فاطمه یاوری گهر؛ سید مجتبی محمود زاده محمودزاده؛ نسیم محمدیان محمودجیق

23.

واکاوی جایگاه عقلانیت در سند راهبردی توسعه گردشگری کشور

دوره 8، شماره 24، فروردین 1402، صفحه 1-34
مرتضی احمدی؛ محمود ضیائی؛ رضا واعظی؛ غلامرضا کاظمیان؛ فاطمه یاوری گهر

24.

واکاوی جایگاه میانجی‌گری در شوراهای حلّ اختلاف با رویکرد جامعه‌شناختی؛ (از منظر اعضای شعب شوراهای تهران)

دوره 12، شماره 45، دی 1402
حمید نادری؛ محمد متین پارسا؛ محمد پورمازار



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login