1.

Good for self-esteem and anxiety, not for social skills: Differential effects of logo-therapy on adolescent girls

دوره 13، شماره 49، دی 1401، صفحه 56-69
masume aminikhoo؛ Naser Aghabababei

2.

Negative Labeling as a Crucial Psychological Variable in Teaching EFL Learners

دوره 4، شماره 2، اسفند 2015، صفحه 129-103
Zari Saeedi؛ Kobra Alavi

3.

Personality characteristics, sense of coherence, and late-life anxiety: A structural equation modeling

دوره 11، شماره 41، دی 1399، صفحه 67-81
Saba Naderzadeh؛ Mahdi Khanjani

4.

اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 1-20
حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر

5.

اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 187-106
محمد سعید احمد

6.

اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 97-110
مریم سلطانی؛ خدیجه آرین

7.

ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی عزت‌نفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز

دوره 6، شماره 24، آذر 1395، صفحه 115-133
کامران شیوندی؛ ابراهیم نعیمی؛ محمدرضا فرشاد

8.

بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس و مهارت‏های حل مسأله دانش‏آموزان دخترمقطع متوسطه

دوره 4، شماره 12، تیر 1387، صفحه 1-21
دکتر بهرامعلی قنبری هاشم آبادی؛ مهرنسا شهابی

9.

بررسی مقایسه‏ای اثربخشی آموزش‏های گروهی عزت نفس، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت بر عزت نفس زنان با معلولیت جسمی ـ حرکتی 35-18 اصفهان سال 1387

دوره 2، شماره 5، فروردین 1391، صفحه 65-98
اعظم مرادی؛ صدیقه رضایی دهنوی

10.

بررسی مقایسه‎ ای عزت‌نفس در متون اخلاق وحیانی و روان‎شناسی

دوره 9، شماره 31، تیر 1397، صفحه 151-170
فهیمه شریعتی؛ محبوبه صمصامی

11.

تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر عزت نفس و ابعاد هویت کودکان کار

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 83-101
سید مرتضی سیادت

12.

تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 1-22
عباسعلی حسین خانزاده؛ الیاس رحیمی؛ الهه استوی

13.

تأثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 95-114
مهدی بدلی؛ فرهاد سراجی؛ جواد مهربان؛ شهین زیبا پرچم

14.

تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 71-95
عزت اله قدم پور؛ فضل اله حسنوند؛ مریم عبدالهی مقدم؛ امین شاکرمی

15.

خودشیفتگی، عزت نفس و ابعاد پرخاشگری در نوجوانان

دوره 2، شماره 6، تیر 1390، صفحه 123-148
حسن شفیعی؛ مجید صفاری نیا

16.

سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 145-170
صغری طاهری؛ اعظم مرادی؛ سحر پژوهش

17.

عوامل کشف و شهود در قرآن و روایات

دوره 8، شماره 29، شهریور 1396، صفحه 87-115
محمد جواد رودگر

18.

مدل یابی ساختارى قدرت ایگو با موفقیت شغلی و میانجیگری رضایت زناشویی و عزت نفس

دوره 12، شماره 45، فروردین 1400، صفحه 213-238
آرزو شکری؛ عبدالله شفیع آبادی؛ فریده دوکانه ای فرد

19.

مدل پیش‌بین رضامندی زندگی بر اساس سازه‌های روانشناسی مثبت‌گرا

دوره 6، شماره 21، اسفند 1394، صفحه 32-55
محمود نجفی؛ حسن احدی؛ فرامرز سهرابی؛ علی دلاور

20.

مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی

دوره 6، شماره 19، تیر 1398، صفحه 17-37
ثریا ضیایی؛ سیدجمال حقیرالسادات؛ امید علی پور

21.

معناشناسی واژة اعتماد به نَفْس در قرآن و حدیث

دوره 7، شماره 27، اسفند 1395، صفحه 106-132
سهراب مروتی؛ فریبا بهروز

22.

مفهوم شناسی تطبیقی عزت نفس در قرآن و روانشناسی انسان‌گرا

دوره 7، شماره 27، مهر 1395، صفحه 1-32
روح الله محمدعلی نژاد عمران؛ پیمان کمالوند

23.

مقایسۀ بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزه‏دیده و بزه‏ندیده 15 تا 18 سال شهر تهران در سال 90-1389

دوره 2، شماره 7، مهر 1391، صفحه 115-132
پرویز شریفی درآمدی؛ لیلا قاسمی داوری

24.

نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان

دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 1-16
سولماز دبیری؛ علی دلاور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login