1.

برآورد عرضه کار زوجین در خانوار براساس الگوی واحد (UM)

دوره 17، شماره 67، دی 1396، صفحه 1-34
لیلا سادات زعفرانچی؛ تیمور محمدی؛ حسن طائی؛ مهنوش عبدالله میلانی

2.

عوامل اقتصادی-اجتماعی موثر بر مخارج مصرفی فناوری اطلاعات و ارتباطات در خانوارهای شهری ایران با استفاده از روش هکمن دو مرحله‌ای

دوره 22، شماره 86، مهر 1401، صفحه 83-120
علی اصغر سالم؛ حبیب مروت؛ عاطفه حیدری میلانی؛ معصومه عزیزخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login