1.

Designing and Validating an Electronic Customer Relationship Management Model in Private Banks

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 363-396
Mina Abdolalipoor؛ Hossein Budaghi Khajeh Nobar؛ Parvaneh Gelard؛ Reza Rostamzadeh

2.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان

دوره 6، شماره 22، اسفند 1396، صفحه 107-128
مرتضی محمدی؛ طهمورث سهرابی

3.

نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران)

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 85-122
نیلوفر یزدی اسماعیلی؛ زهرا نادعلی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login