1.

ارایه یک مدل کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی زنجیره تامین لارج: رویکرد دینامیکی

دوره 20، شماره 64، فروردین 1401، صفحه 63-93
محمدرضا عاطفی؛ رضا رادفر؛ عزت اله اصغری زاده

2.

ارزیابی پایداری صنعت معدن با رویکرد کارت امتیازی متوازن تحلیل سلسله مراتبی ) BSC-AHP

دوره 11، شماره 28، فروردین 1392، صفحه 21-40
اکبر عالم تبریز؛ امیر سالار محمدی؛ میر سامان پیشوایی

3.

ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد

دوره 8، شماره 22، تیر 1392، صفحه 31-72
حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی ابراهیمی؛ فائزه السادات میرفخرالدینی

4.

ارزیابی کارایی شعب بانک مسکن استان فارس با استفاده از رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و نقشه شناختی فازی

دوره 16، شماره 51، دی 1397، صفحه 29-54
مرتضی شفیعی؛ فرشته متوسلی

5.

تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 21، شماره 69، دی 1391، صفحه 59-93

6.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 27-48
حسین نیکو؛ علی مروتی شریف آبادی

7.

ترسیم نقشه استراتژی در کارت امتیازی متوازن با استفاده از روش دیمتل

دوره 12، شماره 34، مهر 1393، صفحه 133-155
مجتبی اکبریان؛ سید اسماعیل نجفی

8.

رویکردی نوین جهت سنجش هزینه های کیفیت با استفاده از مفاهیم کارت امتیازی متوازن با رویکرد فازی

دوره 16، شماره 48، فروردین 1397، صفحه 109-130
ابوالفضل کاظمی؛ وحید حاجی پور

9.

مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی

دوره 12، شماره 45، شهریور 1402، صفحه 235-264
مجید ثابت راسخ؛ مهدی سلیمی؛ قاسم رحیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login