1.

Providing Digital Marketing Model for Online Business Branding

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 274-296
Benyamin Mosayebi Amidabadi؛ Ozhan Karimi؛ Shahram Hashemnia

2.

The Impact of Entrepreneurship-Based Branding in the Cyberspace on the Performance of Startups

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 304-328
Elaheh Rahimi؛ Abbas Heydari؛ Behrooz Ghasemi

3.

ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی

دوره 13، شماره 44، دی 1397، صفحه 109-141
براتعلی خاکپور؛ حامد عباسی؛ نعمت شاکرمی

4.

برندینگ و تصویرسازی ملت در کره جنوبی؛ هالیو و کره جهانی

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 37-69
آرش بیدالله خانی

5.

توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 73-99
پژمان علیپور؛ بهرام خیری؛ عباس حیدری

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب

دوره 11، شماره 44، تیر 1402، صفحه 1-38
سید رسول حسینی؛ ساحل فرخیان؛ هادی تقوی

7.

واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 41-77
فاطمه بقایی نیا؛ محمد شاکر اردکانی؛ ناهید امراللهی بیوکی؛ علی بهجتی اردکانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login