1.

Presenting the compulsory purchase model of consumers with internet advertising of digital content in the television shopping industry of the country

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 خرداد 1402
Ehsan Mohammadi Bajgiran؛ Ali HosseinZadeh؛ Vahid Sanavi Garosian

2.

ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای

دوره 7، شماره 27، اردیبهشت 1398، صفحه 59-102
محمدمهدی مظفری؛ مهدی اجلی؛ راحیل گرمه‌ای


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login