1.

بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 81-95
مژگان شوشتری؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی؛ امیر قمرانی

2.

بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج

دوره 11، شماره 44، دی 1400، صفحه 25-6
هوشنگ گراوند؛ فاطمه عبدلی؛ عبداله محمدی؛ سعیده سبزیان

3.

بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 103-119
سمیه ساداتی فیروزآبادی؛ قوام ملتفت

4.

بررسی و مقایسه اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر و واقعیت‌درمانی بر کاهش کمال‌گرایی و استرس‌تحصیلی دانش‌آموزان دختر تیزهوش

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 79-110
سیروس مرادی زاده؛ حسنعلی ویسکرمی؛ فضل الله میردریکوند؛ عزت اله قدم پور؛ فیروزه غضنفری

5.

شناسایی مبانی علمی و فلسفی آموزش دانش‌آموزان تیزهوش در فنلاند و ایران و ارائه الگویی برای ایران

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 77-103
مرتضی نظری؛ ابوطالب سعادتی شامیر؛ خسرو باقری نوعپرست؛ صادق رضایی

6.

مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 107-126
علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع؛ حسین جناآبادی؛ فریده قلی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login