1.

ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD

دوره 2، شماره 4، فروردین 1383، صفحه 41-74
منصور مومنی؛ علی آتش سوز

2.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری

دوره 8، شماره 24، دی 1393، صفحه 209-232
اسماعیل رجبی؛ حمیدرضا عسگری ده آبادی؛ روح اله کاظمی

3.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

دوره 6، شماره 16، اسفند 1390، صفحه 163-178
آنژلا عاملی؛ فرزاد فخیمی

4.

بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 35-50
پوریا ازگلی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی

5.

بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی

دوره 6، شماره 16، اسفند 1390، صفحه 116-142
میرزا حسن حسینی؛ اعظم سازور

6.

پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه

دوره 4، شماره 15، اردیبهشت 1395، صفحه 1-28
سودابه نامدار زنگنه؛ آرزو قهقایی؛ فروزان ناصری

7.

تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان

دوره 10، شماره 31، مهر 1394، صفحه 19-39
اردشیر شیری؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ اعظم سلطانی بناوندی؛ حسن فارسی زاده

8.

تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی

دوره 8، شماره 30، دی 1398، صفحه 115-136
عباس شول؛ علی عابدینی؛ نیما سلطانی نژاد

9.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت

دوره 11، شماره 33، خرداد 1395، صفحه 63-83
زهره فرزین فر؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمود نادری بنی

10.

رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی

دوره 8، شماره 9، مهر 1398، صفحه 110-125
یوسف رستم پور؛ جعفر برقی مقدم؛ حسین شرفی

11.

رویکرد جدید به مدیریت کیفیت

دوره 10، شماره 37.38، شهریور 1382، صفحه 201-220
جمشید صالحی صدقیاتی

12.

طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

دوره 20، شماره 61، اردیبهشت 1389، صفحه 149-165
کاوه شیبانی؛ افسانه واحدیان؛ امیر صالحی پور؛ محمد مهدی پایدار

13.

عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 153-176
امیر حسین شریعتی؛ نادیا فروزان

14.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 167-192
محبوبه عرب؛ میثم شیر خدایی؛ فاطمه علی گلی فیرزوجایی

15.

کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز 

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 1-29
مهدی حقیقی کفاش؛ حامد باقری

16.

مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

دوره 19، شماره 57، خرداد 1387، صفحه 105-132
کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ وهاب خلیلی شجاعی

17.

مدل‏سازی فرایند تحلیل بازار از طریق رویکرد شبیه ‏سازی ترکیبی SD-DES (مطالعه موردی: بازار تلفن همراه کشور)

دوره 19، شماره 62، مهر 1400، صفحه 23-66
محسن جاویدمؤید؛ عباس طلوعی اشلقی؛ محمدعلی افشارکاظمی

18.

مشتری مداری: رمز موفقیت سازمان های متعالی

دوره 11، شماره 43.44، اسفند 1383، صفحه 153-183
اسدالله کردنائیج



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login