1.

Psychometric Properties of Multiple Intelligence Developmental Assessment Scales (MIDAS) for Adults in the Iranian Context

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 165-194
Mahnaz Saeidi؛ Shahla Ostvar؛ Ali Derakhshan؛ Branton Shearer

2.

Quantifying Investment in Language Learning: Model and Questionnaire Development and Validation in the Iranian Context

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 25-56
Nahid Soltanian؛ Zargham Ghapanchi؛ Saeed Rezaei؛ Reza Pishghadam

3.

ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دوره 3، شماره 10، دی 1391، صفحه 1-20
رضا مراد صحرایی؛ هانیه ممقانی

4.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی

دوره 9، شماره 36، تیر 1398، صفحه 183-200
ذبیح اله عباس پور؛ عباس امان الهی؛ عسگر چوبداری

5.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس " تاب‌آوری‌خانواده " سیکسیبی

دوره 5، شماره 18، دی 1393، صفحه 133-156
کیانوش زهراکار؛ خبات کرمی؛ کاملیا بزرگمنش

6.

اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت

دوره 1، شماره 2، دی 1389، صفحه 117-130
علی محمد زاده؛ محمود نجفی

7.

اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 1-22
اکبر رضایی

8.

انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1391، صفحه 35-62
اکبر رضایی

9.

برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری

دوره 4، شماره 14، دی 1392، صفحه 1-24
ابراهیم علیزاده؛ محمدحسین محبی نورالدین وند

10.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان

دوره 5، شماره 20، تیر 1394، صفحه 110-120
شهرام واحدی

11.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی فرم کوتاه مقیاس خود تنظیم‌گری*

دوره 2، شماره 6، فروردین 1391، صفحه 89-112
دکتر محمد علی بشارت؛ دکتر سعیده بزازیان

12.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی

دوره 3، شماره 9، مهر 1391، صفحه 1-18
مهدی عربزاده؛ پروین کدیور

13.

بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 23-40
احمد عابدی؛ محبوبه عادی پور

14.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002)

دوره 1، شماره 3، فروردین 1390، صفحه 1-20
مصطفی نیک نامی؛ دکتر علی تقی پورظهیر؛ علی دلاور؛ محمد غفاری مجلیج

15.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه پنج عامل اصلی شخصیت در دانشجویان

دوره 2، شماره 5، مهر 1385، صفحه 123-148
مسعود نصرت آبادی؛ محسن جوشن لو

16.

بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی

دوره 4، شماره 14، دی 1392، صفحه 25-42
غلامرضا رجبی

17.

بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-24
جواد مصرآبادی

18.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق

دوره 4، شماره 15، فروردین 1393، صفحه 1-16
محمود نگهبان سلامی؛ ولی اله فرزاد؛ غلامرضا صرامی

19.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو

دوره 3، شماره 10، دی 1391، صفحه 21-36
مهدیه شفیع نادری؛ پروین کدیور؛ مهدی عربزاده؛ غلامرضا صرامی

20.

بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی

دوره 1، شماره 4، تیر 1390، صفحه 73-88
پروانه کدیور؛ زهرا تنها؛ مهدی عرب زاده

21.

بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-23
فریبرز نیکدل؛ پروین کدیور؛ ولی الله فرزاد؛ یوسف کریمی

22.

بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1391، صفحه 71-90
سعید مشتاقی؛ مالک میر هاشمی؛ حسین پاشا شریفی

23.

بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه تاب‌آوری تحصیلیARI

دوره 4، شماره 15، فروردین 1393، صفحه 17-35
مهرانه سلطانی نژاد؛ مینا آسیابی؛ بیانه ادهمی؛ سمیرا توانایی یوسفیان

24.

بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 103-119
سمیه ساداتی فیروزآبادی؛ قوام ملتفت

25.

بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی

دوره 4، شماره 14، دی 1392، صفحه 43-64

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login