1.

Challenges of Creating and Operating Digital Libraries in the Digital Age in Iran

دوره 2، شماره 3، خرداد 2021، صفحه 115-130
Maryam Moghadami؛ Hassan Mantegh؛ Mila Malekolkalami

2.

Content Management in The Knowledge Age: Why We Launched International Journal of Digital Content Management (IJDCM).

دوره 1، شماره 1، مهر 2020، صفحه 1-8
Mohammad Hassanzadeh

3.

Digital Transformation Planning and Frameworks

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 397-433
Sepideh Ciruskabiri؛ Ahmadreza Varnaseri

4.

Employee Mental Absence Diagnosing and Analysis of Digital Mental Health Platforms (Case study: Iran Tobacco Company)

دوره 3، شماره 5، شهریور 2022، صفحه 249-266
Ali Akbar Vakili؛ Mehdi Bagheri؛ Sirajuddin Mohebi؛ Kobra Haji Alizadeh

5.

Examining the Effective Factors of Digital Transformation in the Process of Teamwork Development

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 203-232
Sasan Adib؛ Mohammad Montazeri؛ Yousef Ahmadi

6.

Pathology of Strategic Human Resource Management System Based on Digital Transformation Governance

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 176-195
Sajjad Valipour Damiyeh؛ Mehrdad Hamrahi؛ Ali Pirzad

7.

Policy-Making Model of the Ministry of Industry, Mine and Trade Based on Digital Transformation

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 57-82
Abolfazl Mohsenipour؛ Mehrdad Matani؛ Yousef Gholipoor Kanani؛ Asadollah Mehrara

8.

Studying the requirements of the digital interactive and transformational model in the virtual space at the Broadcasting Organization of the Islamic Republic of Iran

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 شهریور 1402
Roghaieh Ali Mohammad؛ Mastoore Ezzatzadeh؛ Seied Abdollah Sajjadi Jaghargh؛ Afsaneh Mozaffari

9.

ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 135-184
مصطفی قلیچ خانی؛ یحیی صمدی مقدم؛ کیامرث فتحی هفشجانی

10.

ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها

دوره 11، شماره 42، دی 1401، صفحه 37-70
محسنه اسدی؛ مهدی شامی‌زنجانی

11.

تحلیلی بر سند جامع دولت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران از منظر شاخص‌های دولت دیجیتالی و حکمرانی داده

دوره 9، شماره 34، تیر 1402، صفحه 1-34
فرامرز صحرایی

12.

چارچوب ارزش‌آفرینی خدمات کانال‌های ترکیبی در صنعت بانکداری

دوره 17، شماره 54، مهر 1398، صفحه 141-182
منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ

13.

شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب

دوره 11، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 31-66
مهدی حمیدی؛ سیدسروش قاضی نوری؛ محمد نقی زاده؛ ناصر باقری مقدم



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login