1.

ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری

دوره 14، شماره 48، دی 1398، صفحه 211-240
سید محمد طباطبایی نسب؛ فهیمه ماه آورپور؛ فائزه اسدیان اردکانی

2.

توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 73-99
پژمان علیپور؛ بهرام خیری؛ عباس حیدری

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب

دوره 11، شماره 44، تیر 1402، صفحه 1-38
سید رسول حسینی؛ ساحل فرخیان؛ هادی تقوی

4.

واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 41-77
فاطمه بقایی نیا؛ محمد شاکر اردکانی؛ ناهید امراللهی بیوکی؛ علی بهجتی اردکانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login