1.

Providing a Model for Improving the E-Banking Customer Experience Using Digital Marketing Tools (Approach to Enriching the Value of Digital Banking During the Outbreak of Infectious Diseases)

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 133-154
Mohammad Ali Ghazi Kelahroodi؛ Farshad Faezi Razi؛ Younos Vakil Alroaia

2.

آیا سیاست ‏های غیر قیمتی نقش مهمی در تفاوت عملکرد بانک‏ها در نظام بانکی ایران داشته‌اند؟

دوره 12، شماره 44، فروردین 1391، صفحه 235-258
حمید کردبچه؛ سمیه جهان ‏مهین

3.

ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 167-190
بهنام گلشاهی؛ ناهید درستکار احمدی؛ ناهید صادقی

4.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک‌ها با استفاده از سیستم فازی

دوره 13، شماره 48، فروردین 1392، صفحه 29-47
فتحیه مقدادیان؛ محمد لشکری؛ سید علیرضا داودی

5.

بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی

دوره 20، شماره 60، اردیبهشت 1389، صفحه 125-136
ابوالقاسم ابراهیمی؛ امین رودانی

6.

بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل

دوره 7، شماره 26، اسفند 1397، صفحه 137-160
محمدرضا سعدی؛ یوسف محمدی مقدم؛ جعفر عباس پور؛ حیدر عباس پور

7.

عوامل کلیدی موفقیت زیرساختی در پیاده سازی مدیریت دانش در بانک ملت

دوره 2، شماره 5، تیر 1392، صفحه 133-157
هانیه هوشمند؛ امیر افسر

8.

عوامل و موانع موثر در ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران

دوره 3، شماره 8، فروردین 1384، صفحه 111-128
کامران فیضی؛ تورج صادقی

9.

مدل شبیه سازی پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان بانک ها با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم

دوره 16، شماره 50، مهر 1397، صفحه 257-284
مهدی باستان؛ الهه عباسی؛ علی محمد احمدوند؛ رضا رمضانی خورشید دوست

10.

نقش و مسئولیت مراکز پایاپای در تراکنشهای الکترونیکی وجوه

دوره 8، شماره 29، اسفند 1398، صفحه 191-218
محبوبه عبدالهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login