1.

Customer Experience of Electronic Services in Information Technology Organizations Based on Digital Developments

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 196-223
Fatemeh Saeedi؛ Abolfazl Danaei؛ Seyed Mohammad Barzegar

2.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک‌ها با استفاده از سیستم فازی

دوره 13، شماره 48، فروردین 1392، صفحه 29-47
فتحیه مقدادیان؛ محمد لشکری؛ سید علیرضا داودی

3.

مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 41-76
محمدعلی خاتمی فیروزآبادی؛ عباس عباسی آذر؛ محمد رضا تقوا؛ کامران فیضی

4.

مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیکی نهادهای عمومی (مطالعه موردی شهرداری تهران)

دوره 17، شماره 55، دی 1398، صفحه 1-33
محمد علی خاتمی فیروزآبادی؛ عباس عباسی آذر؛ محمد رضا تقوا؛ کامران فیضی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login